Legend Of goku II
Przyszłość
Grę zaczynamy w przyszłości kiedy Androidy zawładnęły
ziemią. Ze wszystkich wojowników Z przeżyli tylko SonGohan i
Trunks. Teraz Songohan jako Super Sayian trenuje młodego Tunksa.
Teraz jako Trunks musimy rozwalić kamień naciskając przycisk A.
Potem rozwalamy drugi, większy kamień naciskając przycisk B.
Próbujemy zmienić się w Super Sayian, ale nie udaje nam się.
Nagle Songohan spostrzega Androidy i chce z nimi walczyć Chcemy
lecieć z nim. On pozornie się zgadza, lecz po chwili ogłusza
nas i padamy nieprzytomni. Po przebudzeniu się lecimy za nim do
zburzonego miasta. Idziemy najpierw na północ, a potem na zachód.
Nagle widzimy jak Androidy atakują SonGohana i ten po chwili
pada martwy. Podchodzimy do niego i rozpaczamy nad jego
śmiercią. Jesteśmy tak wściekli i zrozpaczeni, że zmieniamy
się w Super Sayian.
Czas obecny
Mały Songohan czeka wraz z matką na powrót ojca, SonGoku do
domu. Nagle okazuje się, że zginęła nasza książka od
matematyki. Musimy ją znaleźć. Wychodzimy z pokoju wyjściem
po lewo i idziemy schodami na górę. Niebieska książka leży
na stole. Zabieramy ją i wracamy do pokoju. Zasiadamy nad
książką, ale z nudów zasypimy. Budzimy się i widzimy otwarte
okno. Wychodzimy przez nie. Idziemy na północ i spotkamy
pierwszy Save Point. Tutaj możemy zapisać grę. Idziemy cały
czas na wschód dopóki nie spotkamy bramki z liczbą 1. Możemy
ją rozbić ręką bo jesteśmy na pierwszym poziomie
doświadczenia. Dalej jest bramka liczbą 2, ale nie mamy dość
doświadczenia. Idziemy dalej na wschód. Spotkamy SonGoku.,
który okazuje się Friezą. Musimy go pokonać. Okazuje się,
że to był tylko zły sen. W salonie dzwoni telefon. Wychodzimy
na lewo go odebrać. Dzwoni Krilin. Wyczuwa złowrogą energię
Friezy. Idziemy się z nim spotkać. Wychodzimy z domu. Na wschód
od domu jest przejście do następnego obszaru. Kierujemy się
tam i znajdujemy pierwszą kapsułkę wzmacniającą naszą moc.
Teraz idziemy do bramki z liczbą. 2 i rozbijamy ją. W skrzyni
jest sayiańska zbroja. Idziemy na górę do mapy z krzyżykiem.
Lecimy do miejsca oznaczonego żółtą gwiazdką, czyli na Północną
Pustynię. Na południu odnajdujemy kolejną kapsułkę
wzmacniającą naszą siłę. Zmieniamy kierunek i idziemy na
przemian na zachód i na północ, aż dochodzimy do naszych
przyjaciół. Idziemy na północ. Przybywa Frieza.
Niespodziewanie przybywa Trunks i jako Super Sayian rozprawia
się z żołnierzami, Friezą i King Coldr17;em. Podążamy za
nim. Wszyscy się zastanawiają kim jest ten tajemniczy
młodzieniec. Podchodzimy do niego i rozmawiamy z nim. Mówi nam,
że Goku zaraz tu będzie. Goku nadlatuje i rozmawia z Trunksem
na osobności. Okazuje się, że Trunks pochodzi z przyszłości
i jest synem Vegety i Bulmy. Ostrzega Goku przed dwoma androidami,
które w przyszłości doprowadzą do zniszczenia ludzkości. Ich
stwórca Dr. Gero chce się zemścić na Goku, który jako mały
chłopiec zniszczył Armię Czerwonej Wstęgi, do której on należał.
Trunks mówi także, że w przyszłości Goku zachoruje na serce
i umrze. Daje mu lek przeciwko tej chorobie. Androidy pojawią
się na Ziemi za trzy lata. Potem Trunks odlatuje, a Goku
wyjaśnia całą sytuacje swoim przyjaciołom. Wszyscy chcą
trenować przed walką. Wracamy do domu. Po krótkim powitaniu
lecimy do mapy z krzyżykiem i lecimy do Zachodniego Miasta.
Zachodnie miasto
Musimy spotkać się z Picollem, który stoi przed budynkiem rady
miasta. Niestety wejście do budynku jest zablokowane przez
mającą się odbyć paradę. Hercules ma ją otworzyć.
Rozmawiamy z nim i daje nam swój autograf. Mówi nam, że jest
głodny. Trzeba mu dostarczyć kanapki z restauracji rBig Mouthr1;,
która znajduje się na południe od miejsca parady. Na miejscu
dowiadujemy się, że musimy dostarczyć właścicielowi
restauracji poranną gazetę. Idziemy więc do kiosku z gazetami,
który mieści się na północny-wschód od restauracji. W
kiosku niema sprzedawczyni. Od pewnej pani, która stoi obok
kiosku dowiadujemy się, że gazetę można znaleźć w szkolnym
autobusie który stoi w północno-wschodniej części miasta.
Udajemy się tam. Kierowca autobusu mówi nam, że zdarzył się
wypadek i wszystkie dzieci zaginęły. Trzeba je odnaleźć.
Udajemy się na zachód, potem na północ i na wschód.
Pokonujemy zwierzęta. Dochodzimy do pierwszego rozdroża.
Możemy pójść na północ lub na wschód. Idziemy na północ.
Dochodzimy do drugiego rozdroża. Możemy iść na północ albo
na zachód. Wciąż idziemy na północ. Odnajdujemy pierwsze
dziecko. Wracamy do drugiego rozdroża i tym razem idziemy na
zachód. Idziemy na południe i odnajdujemy drugie dziecko.
Wracamy do pierwszego rozdroża i idziemy na wschód. Pokonujemy
roboty. Yajirobe daje nam Senzu Beam. Idziemy na północ.
Idziemy odrobinę na zachód, a potem cały czas na północ.
Dochodzimy do trzeciego rozdroża. Wchodzimy do groty i
odnajdujemy trzecie dziecko. Możemy teraz zapisać grę.
Wychodzimy z groty i idziemy na północ, a potem na zachód.
Przechodzimy przez most. Widzimy ślady kół i docieramy do
autobusu i znajdujemy czwarte dziecko. Wracamy do miejsca, w którym
spotkaliśmy kierowcę i rozmawiamy z nim. On dziękuje nam za
uratowanie dzieci. Teraz idziemy do kiosku z gazetami.
Sprzedawczyni w kiosku dziękuje nam za uratowanie syna. W
nagrodę dostajemy poranną gazetę. Idziemy do restauracji rBig
Mouthr1;. Dajemy właścicielowi gazetę, a on daje nam kanapki.
Zanosimy kanapki Herculesowi. Niestety nie podoba mu się muzyka
towarzysząca paradzie. Musimy znaleźć płytę jego ulubionego
zespołu. Idziemy do sklepu rCircuit Shackr1;, który mieści
się w południowo-zachodniej części miasta. Niestety
sprzedawca nie ma już tej płyty i radzi iść nam do sklepu z
antykami, który leży w północnej części miasta. Idziemy do
sklepu i odbieramy płytę. Zanosimy ją Herculesowi, który w końcu
otwiera paradę. Teraz możemy wreszcie spotkać się z Picollem.
Ale najpierw idziemy w północną część miasta i dajemy
chłopcu Fernandowi autograf Herculesa. On w zamian daje nam
Golden Capsule (Złotą Kapsułę). Wracamy do Picolla i
rozmawiamy z nim. Mówi nam, że w Save Point możemy wybrać
postać, którą gramy. Wybieramy Picolla i idziemy do Capsule
Corporation na wschodzie. Przy wejściu spotykamy Goku i
rozmawiamy z nim. Po dłuższej rozmowie mówi nam, że ludzie na
południu są dręczeni przez potwory i trzeba je pokonać. Ale o
tym później. Teraz udajemy się cały czas na północ.
Wchodzimy do budynku głównym wejściem i ciągle idziemy na północ
aż dotrzemy do Atrium (Park). W jego północno-zachodniej
części jest żółty domek, w którym trenują nasi przyjaciele.
Możemy z nimi powalczyć i zdobyć doświadczenie. Najpierw
pokonujemy Yamchę i dostajemy kapsułkę wzmacniającą moc.
Potem Krilina i dostajemy kapsułkę wzmacniającą siłę. Później
pokonujemy Tiena i dostajemy kapsułkę wzmacniającą
wytrzymałość. Wracamy do miejsca spotkania z Goku. Kierujemy
się na północ i na wschód. Dochodzimy do czerwonych drzwi ze
znakiem Capsule Corporation (tym który widzimy na Save Point) i
wchodzimy przez nie wchodzimy do budynku Capsule Corporation.
Jest to tylne wejście. Wchodzimy do Laboratorium Dr. Briefr17;a.
Idziemy na północ i rozmawiamy z Dr. Briefr17;em. Prosi nas o
znalezienie 25 Złotych Kapsuł. Są one ukryte na wszystkich
planszach. W trakcie gry będziemy ich szukać. Wychodzimy
wyjściem na północnym-zachodzie, idziemy na zachód i na południe.
Wchodzimy po schodach do drzwi z napisem rLevel 02r1;. Wychodzimy
wyjściem obok. Pani Brief daje nam ciastko. Idziemy na północ.
Rozmawiamy z Bulmą. Prosi nas o zaniesienie umowy do rCiruit
Shackr1; w południowo-zachodniej części miasta. Ale najpierw
wychodzimy na balkon wyjściem w północno-wschodniej części
pokoju. Znajdujemy kapsułkę wzmacniającą naszą moc. Wracamy
teraz do miasta i udajemy się do rCiruit Schackr1;. Na miejscu
Bucky daje nam rScouter Partr1;, którą zanosimy Bulmie.
Dostajemy rScouterr1; . Teraz możemy za pomocą przycisku SELECT
sprawdzić kim jest osoba z którą rozmawiamy a naciskając R
możemy też sprawdzić mapę. Będzie nam ona bardzo pomocna.
Radzę często z niej korzystać. Dzięki temu nie zgubimy się.
Kiedy chcemy wyjść z budynku głównym wejściem recepcjonistka
informuje nas, że Dr. Brief czeka w Laboratorium. Idziemy tam.
Musimy unieszkodliwić groźnego szpiega, który pracuje w
Capsule Corporation. Idziemy teraz na wschód i dochodzimy do
pomieszczenia w którym stoi strażnik w niebieskim ubraniu i
pilnuje więzienia laserowego. Rozmawiamy z nim i dostajemy rBlue
Cardr1; (Niebieska Karta). Możemy teraz otwierać drzwi z
niebieskim zamkiem. Udajemy się na zachód i potem na południe.
Schodzimy po schodach tym razem na dół do drzwi z napisem
rLevel BAr1; i otwieramy je Niebieską Kartą. W pomieszczeniu
znajdujemy kapsułki wzmacniające siłę i wytrzymałość.
Wracamy i kierujemy się po schodach na górę do drzwi z napisem
rLevel 03. Otwieramy drzwi na wschodzie Drzwi na zachodzie są
jeszcze zamknięte. Niebieską Kartą. Wchodzimy i idziemy na północ.
Naciskamy czerwony przycisk i otwieramy drzwi na zachodzie.
Idziemy do nich. Idziemy szukać kapsułek w mieście. Rozmawiamy
z profesorem, który okazuję się poszukiwanym szpiegiem.
Pokonujemy zwierzaka. Strażnik zamyka profesora w więzieniu, a
my dostajemy rRed Cardr1; (Czerwona Karta). Możemy otwierać
drzwi z czerwonym zamkiem. Wychodzimy i otwieramy właśnie takie
drzwi. Znajdujemy główny komputer Capsule Corporation z
którego korzysta nasz rScouterr1;. Wychodzimy głównym wyjściem
z budynku i wracamy do miasta szukać Złotych Kapsuł. Kierujemy
się do miejsca gdzie spotkaliśmy kierowcę autobusu i idziemy
na wschód. Tam znajdujemy drugą Złotą Kapsułę. Kolejną
znajdziemy w północno-zachodniej części miasta. Wystarczy
dobrze poszukać. Teraz idziemy na południe i wychodzimy z
miasta.
Dżungla Triceratopsa
Idziemy do wschodniej części obszaru, rozwalamy bramkę i
przechodzimy do następnej planszy. Kierujemy się na południe i
przechodzimy przez most na drugą, wschodnią stronę rzeki.
Znowu idziemy cały czas na południe, aż dochodzimy do miejsca
z posągiem. Pokonujemy Fioletowego Tygrysa i zdobywały
kapsułkę wzmacniającą wytrzymałość. Wracamy przez most na
zachodnią stronę rzeki. Kierujemy się na południe, a potem na
zachód. Dochodzimy do miejsca z posągiem i skałą
przypominającą rękę. Znajdujemy następną Złotą Kapsułę
Teraz wracamy drogą którą tu przyszliśmy do obszaru który
jest przed miejscem z tygrysem. Na zachodzie jest skalny most i
wodospad. Przechodzimy przez ten most i idziemy na południe.
Potem idziemy po grobli na rzece na wschód. Znajdujemy kolejną
Złotą Kapsułę. Wracamy do mostu. Pod wodospadem jest droga na
wschód, którą ledwo widać. Przechodzimy przez nią. Idziemy
cały czas na południe, przechodzimy przez most i kierujemy się
drogą do osady. Okazuje się, że wioska jest dręczona przez
gang Triceratopsów którym przewodzi ich Król. Musimy go znaleźć.
Idziemy dalej na południe. Następny obszar to rodzaj labiryntu
i aż roi się w nim od Triceratopsów. Nie można ich zabić.
Poruszają się oni wytyczoną trasą w kółko. Jeśli wykażemy
się zręcznością i refleksem uda nam się przejść nie
zranionym. Droga prowadzi kolejno na wschód i na północ.
Walczymy z Królem Triceratopsów. Po pokonaniu go. przenosimy się
do osady. Za pomocą lotu dostajemy się do Zachodniego Miasta.
Przy wejściu spotykamy Coolera, brata Friezy. Cooler chce
walczyć z Goku i będzie czekał na niego na Nowym Namek
Zachodnie Miasto
Idziemy do budynku rady miasta. Przy wejściu do niego odbywała
się parada. Na miejscu jakiś starszy człowiek kradnie klucze
do miasta idziemy za nim do południowo-zachodniej części masta.
Warlordr17;s Domain
Idziemy na północny-zachód i wychodzimy z planszy. W południowo-wschodniej
części następnego obszaru znajdziemy Złotą Kapsułę. Teraz
idziemy na zachód. W kolejnym miejscu jest grota, ale wejście
do niej jest zablokowane barierą. Idziemy więc dalej na zachód.
Jesteśmy na wybrzeżu. W zachodniej części obszaru znajdziemy
kapsułkę wzmacniającą siłę. Idziemy na północ. Za pomocą
lotu dostajemy się na następną część wybrzeża. Wciąż
idziemy na północ i dochodzimy do domku. Wchodzimy do niego i
odnajdujemy starego człowieka. On mówi nam, ze Hercules jest
oszustem i nie umie walczyć. Bariera chroniąca grotę znika. W
skrzyni znajdziemy kapsułkę wzmacniającą wytrzymałość.
Udajemy się z powrotem do miejsca gdzie jest wejście do groty.
Idziemy na północ do następnego obszaru. Jesteśmy w ruinach
więzienia. W północnej części planszy jest kapsułka
wzmacniająca siłę. Wracamy do groty i wchodzimy do niej. W
skrzyni znajdujemy klucz do miasta. Na północy są ruiny
starego więzienia. Obchodzimy je dookoła i znajdujemy
człowieka. W podzece za odnalezienie daje na Złotą Kapsułę.
Wracamy do miasta drogą, którą tu przyszliśmy. Idziemy do
budynku rady miasta i oddajemy Majorowi klucz do miasta. Teraz
używamy mapy z krzyżykiem przed budynkiem rady miasta i lecimy
do domu SonGoku trenować przed walką z Androidami.
Dom SonGoku
Mijają trzy lata. SonGoku, SonGohan i Picollo trenowali i bardzo
się wzmocnili. SonGohan i Picollo nauczyli się nowych ataków
energii Ki. Udajemy się na Wyspę Genialnego Żółwia obok domu
Goku, który nauczy nas nowego ataku pięścią. Najlepiej
przylecieć tu z każdym zawodnikiem, którym gramy.
Wyspa Amebo
Spotykamy naszych przyjaciół. Okazuje się, że Trunks już
się urodził. Wszyscy są zaskoczeni, że jest on synem Bulmy i
Vegety. Tylko SonGoku i Picollo wiedzą jak jest naprawdę.
Rozmawiamy ze wszystkimi. Bierzemy od Yajirobe Senzu Beam.
Androidy zjawiają się. Wszyscy lecą ich szukać. Yamcha
krzyczy, że ich znalazł. Idziemy cały czas szosą na północny
wschód. Okazuje się, że Androidy wyssały całą energię od
Yamchy. Krilin zabiera go do Bulmy. Odbywa się rozmowa między
SonGoku a Androidem 20 w trakcie której Android niszczy miasto.
Po chwili rozmowa przenosi się w inne miejsce. Tymczasem Vegeta
trenuje w przestrzeni kosmicznej na statku Bulmy by osiągnąć
stopień Super Sayian. Wreszcie udaje mu się to. Teraz nim
sterujemy. Możemy zmienić się w Super Sayian wzmacniając
nasze statystyki, ale czerpiemy wtedy naszą energię Ki.
Wchodzimy do statku i przylatujemy na ziemię. Musimy lecieć do
miejsca walki z Androidami. Ale najpierw udajemy się do
Genialnego Żółwia by nauczył nas ataku pięścią. Potem
lecimy do miejsca z gwiazdką i lądujemy.
Południowy Kontynent
Trwa rozmowa między Goku a Androidem 20. Okazuje się, że Dr.
Gero obserwował Goku od czasu zniszczenia Armi Czerwonej Wstęgi.
Nie był tylko na Namek, podczas walki z Friezą. Goku pokazuje
mu więc poziom Super Sayian. Android jest zaskoczony, ale
twierdzi, że i tak go pokona. Znowu sterujemy Vegetą. Idziemy
na wschód a potem na południe aż dojdziemy do Save Point.
Wybieramy Gohana i idziemy na północ a w następnym obszarze na
wschód. Rozwalamy bramkę i wchodzimy do groty. Idziemy na wschód
y wychodzimy wyjściem na południu. Idziemy na północ, na
końcu skręcamy na wschód. Widzimy coś na kształt spirali a w
środku brązowego dinozaura i Złotą Kapsułę. Musimy się tam
dostać. Kierujemy się na południe, znajdujemy kapsułkę
wzmacniającą wytrzymałość i wychodzimy wyjściem na
południowym-wschodzie. W spirali widzimy schody. Schodzimy po
nich, podążamy dookoła spirali i znowu schodzimy po schodach.
Pokonujemy dinozaura i zabieramy Złotą Kapsułę. Wracamy do
Save Point i wybieramy Vegetę. Idziemy na północno-zachodni
kraniec obszaru i wychodzimy z niego. Znajdujemy Złotą
Kapsułę. Wracamy do poprzedniej planszy i idziemy na północ.
Teraz skręcamy na wschód i idziemy tak przechodząc kolejne
obszary. Kiedy dojedziemy do końca, znowu skręcamy na północ.
Jesteśmy na rozdrożu. Nadal idziemy na północ, potem
odrobinę na zachód, znowu na północ, znowu na zachód, na południe
i jeszcze raz na zachód. Znajdujemy. Złotą Kapsułę. Wracamy
do rozdroża i idziemy na północ. Widzimy jak Goku walczy z
Androidem 19, ale zaczyna boleć go serce. Wirus o którym
wspominał Trunks z Przyszłości zaatakował jego organizm.
Yamcha zanosi omdlałego Goku do domu i wtedy wkraczamy do akcji.
Zmieniamy się w Super Sayian i dowalamy Androidowi. Po chwili
niszczymy go. Android 20 ucieka. Jako Vegeta gonimy go. Idziemy
na północ i walczymy z nim. I pokonujemy go Przybywa Trunks z
Przyszłości. Twierdzi, że to nie są androidy z jego czasów i
historia się zmieniła. Niestety Android ranny ucieka. Bulma mówi
naszym przyjaciołom, że Android 20 to Dr. Gero. Widziała jego
zdjęcie w gazecie swojego ojca. Wszyscy są zaskoczeni. Okazuje
się, że Dr. Gero poleciał do swego laboratorium by obudzić
dwa znacznie silniejsze Androidy 17 i 18. Musimy więc znaleźć
laboratorium i zapobiec katastrofie. Używamy mapy z krzyżykiem
i lecimy do miejsca z gwiazdką.
Północne Góry
Wychodzimy na południe i znajdujemy Złotą Kapsułę. Kierujemy
się cały czas na północny-zachód, przechodząc kolejne
obszary, aż dotrzemy do Save Point. W trakcie drogi do Save
Point spotkamy Dr. Gero. Niestety ucieknie ranny. Po jego
pokonaniu znajdziemy kapsułkę wzmacniającą moc. Dochodzimy do
Save Point i zapisujemy grę. Idziemy na północ. Widzimy
wejście do laboratorium, lecz jest ono zablokowane trzema
barierami. Żeby je zdezaktywować musimy odnaleźć trzy
generatory i zniszczyć je. Idziemy na wschód i niszczymy
pierwszy generator. Pierwsza bariera zostaje wyłączona. Idziemy
dalej na wschód i na moście spotykamy rannego Dr. Gero. Znowu
go pokonujemy i on jeszcze bardziej ranny znowu ucieka. Zbaczamy
lekko z drogi, idziemy na północ i znajdujemy Złotą Kapsułę.
Wracamy na drogę i idziemy dalej na wschód. Potem idziemy cały
czas na północ aż docieramy do drugiego generatora. Niestety
Dinozaur zrobił sobie na nim gniazdo. Musimy przenieść jego
trzy jaja na nowe miejsce na południu W trakcie przenoszenia jaj
nie może nas zaatakować żaden potwór, inaczej jajo się
stłucze i musimy zaczynać od nowa. Musimy wykazać się
zręcznością. Kiedy przeniesiemy wszystkie jaja, możemy
zniszczyć generator. Druga bariera się wyłącza. W południowo-zachodniej
części obszaru z generatorem jest kolejna Złota Kapsuła.
Teraz wracamy do planszy, gdzie jest wejście do laboratorium.
Tym razem kierujemy się na zachód. Na kolejnym moście znowu
spotykamy Dr. Gero, znowu go pokonujemy i on znowu ucieka. W
południowej części obszaru znajdziemy Złotą KAPSUŁĘ.
Idziemy dalej na zachód przez aż Vegeta usłyszy dziwną
muzykę dochodzącą z domku na północy. Idziemy na południe
do wioski. Mieszkańcy mówią, że muzyka dochodzi z domku
Vinnyr17;ego, który robi imprezę. Bardzo im to przeszkadza Mówią
nam, że w grocie trzeba włączyć dźwignie: czarną,
niebieską i zieloną. Idziemy więc na północ do domku Vinnyr17;ego.
Wchodzimy do pierwszej groty i wychodzimy wyjściem na północnym-wschodzie.
Jesteśmy w drugiej grocie. Włączamy dźwignie: czarną,
niebieską i zieloną tak jak nam mówili mieszkańcy wioski.
Drzwi w domu Vinnyr17;ego otwierają. Wychodzimy z groty,
wchodzimy do domu Vinnyr17;ego i wchodzimy przez nowo otwarte
drzwi. Niszczymy trzeci, ostatni generator. Ostatnia bariera
wyłącza się, wejście do laboratorium jest otwarte, a prąd w
domu Vinnyr17;ego zostaje odcięty i muzyka cichnie. Wracając do
laboratorium zboczymy z drogi i idziemy na zachód. Idziemy cały
czas drogą i znajdujemy Złotą Kapsułę. Wracamy na
właściwą drogę i idziemy do laboratorium. Wchodzimy do
środka. Widzimy bramę. W środku laboratorium. Dr. Gero
aktywuje Androidy 17 i 18. Niestety one buntują się przeciwko
niemu i niszczą urządzenie mogące je z powrotem zdezaktywować.
Tymczasem my podochodzimy do bramy. Trunks mówi, ze C 17 i C 18
są Androidami z jego czasów. Cyborgi zabijają Dr. Gero. Trunks
niszczy laboratorium. Tymczasem Androidy aktywują Androida 16
mimo iż Dr. Gero ostrzegał je przed tym. Trzy Androidy chcą
teraz zabić chorego SonGoku. Lecimy za nimi. Walczymy z
Androidem 18. Po chwili ogłusza nas i padamy nieprzytomni.
Wszyscy oprócz Krilina są nieprzytomni i osłabieni. Androidy
odchodzą. Vegeta leci za nimi. Picollo leci d pałacu Kamir17;ego
by się z nim połączyć. Sterujemy nim . Lecimy do pałacu.
Tymczasem Bulma znalazła Kapsułę Czasu, którą Trunks
przybył trzy lata temu z przyszłości do obecnego czasu. Stoi
kompletnie zniszczona. Jako Trunks lecimy razem z SonGohanem do
Gingertown.
Gingertown
Idziemy do wyjścia na południowym zachodzie. Rozmawiamy z
Yajirobe i zapisujemy grę. Idziemy na północ, na zachód,
znowu na północ, znowu na zachód i na południe przez kolejne
obszary, aż dochodzimy do Kapsuły Czasu. Nasi przyjaciele
zauważaja, że Kapsuła stoi tu od dawna. Obok leżą skorupy
pustego jaja, tak jakby coś się z niego wykluło. To jajo
przybylo tutaj na pokładzie Kapsuły Czasu razem z Trunksem z
Przyszłości. W południowo-wschodniej części tego obszaru
znajdziemy Złotą Kapsułę. Idziemy na zachód. Jesteśmy w
nowej planszy. Widzimy idziemy na zachód. Widzimy pierwsze wyjście
na północy. Idziemy dalej na zachód. Wychodzimy drugim wyjściem
na północy. Jesteśmy nad jeziorem. Rybak prosi nas o
przyniesienie przynęty z Zachodniego Miasta. Żeby się tam
dostać wracamy do miejsca lądowania w Gingertown, czyli do mapy
z krzyżykiem. Teraz idziemy na południe i już jesteśmy w
Zachodnim Mieście. Dom rybaka jest na południe od kiosku z
gazetami. Stoi po środku. Żona rybaka daje nam przynętę. W
domku na lewo od domu rybaka jest kapsułka wzmacniająca siłę.
Wracamy do Gingertown, do rybaka Dajemy mu przynętę, a on daje
nam Złotą Kapsułę. Wychodzimy z obszaru, idziemy na zachód,
na północ, na wschód i znowu na północ. Dochodzimy do
pancerza dużego owada. To jest pancerz tego czegoś co wykluło
się z jaja. Zrzucił ten pancerz niedawno. Tymczasem Kami i
Picollo połączają się. Picollo się wzmacnia, ma nowy atak
energii Ki i może osiągać poziom Super Nameczanina. Podobnie
jak poziom Super Sayian wzmacnia on nasze statystyki, ale
wyczerpuje naszą energię Ki. Tymczasem w TV mówią, ze coś
wymordowało wszystkich mieszkańców Gingertown. Trunks myśli,
ze to zwierzę z jaja. Jako Picollo lecimy do Gingertown, idziemy
na północ i jeśli mamy 25 poziom doświadczenia, rozwalamy
bramkę. Idziemy ciągle na północ. Spotykamy nieznanego
osobnika, który wie jak się nazywamy. Walczymy z nim. On
niszczy nam rękę. Okazuje się, że umie robić KameHameHa i ma
w sobie komórki wszystkich wojowników. Nazywa się Komórczak (Cell).
Jest tworem Dr. Gero. Komputer pomógł mu się rozwijać po tym
jak Dr. Gero przestał się nim zajmować. Chciał wchłonąć
Androidy 17 i 18 by stać się niepokonany. Ale w swoich czasach
nie mógl tego zrobić dostał się na pokład Kapsuły Czasu
Trunksa i cofnął się do stadium larwalnego. Kiedy wylądował
w teraźniejszości wykluł się z jaja i przez trzy lata
dorastał. Dziś zrzucił pancerz i dorósł. Teraz musi
wchłonąć Androidy 17 i 18 by osiągnąć pełna moc. Ręka
Picolla odrasta. Zjawiają się Trunks i Krilin. Cell odlatuje i
zjawia się Vegeta i Tien. Picollo wyjaśnia wszystkim sytuację.
Musimy zniszczyć komputer Dr. Gero. W północno-zachodniej
części obszaru znajdziemy Złotą Kapsułę. Idziemy na
południe i dochodzimy do mapy z krzyżykiem. Lecimy do Północnych
Gór.
Pólnocne Góry
W Save Point wybieramy Gohana. Idziemy na północ i rozwalamy
bramkę. W południowo-wschodniej części obszaru leży Złota
Kapsuła. Idziemy na północ przechodząc przez kolejne obszary
aż dochodzimy do super kapsułkę wzmacniającą naszą siłę.
Wracamy do Save Point i wybieramy Trunksa. Idziemy na zachód.
Kierujemy się na północ. Przechodzimy przez zniszczone
laboratorium. .Skręcamy na zachód i rozwalamy bramkę.
Wchodzimy do laboratorium Dr. Gero. Niszczymy słój z organizmem
i komputer i uciekamy. Laboratorium wybucha. Idziemy do mapy z
krzyżykiem. Lecimy na Wyspę Genialnego Żółwia.
Pojawienie się Cella
Idziemy do domu i na górę. Goku budzi się. Wszyscy są
szczęśliwi. Lecimy do pałacu Kamir17;ego. Przechodzimy przez
drzwi skręcamy w prawo, przechodzimy przez drzwi i spotykamy
wszystkich Vegeta i Trunks wchodzą pierwsi do Specjalnej Sali
Treningowej, gdzie czas płynie wolniej niż na zewnątrz. Jako
Picollo lecimy znowu na Wyspę Genialnego Żółwia. Spotykamy
Androidy i rozmawiamy z nimi. Przenosimy się w inne miejsce.
Walczymy z Androidem 18. To moja taktyka w tej walce: Stajemy za
drzewem. C17 będzie starał się podejść do nas i nas
zaatakować. My będziemy pierwsi jego atakować, a on nawet nas
nie draśnie. Walkę przerywa wybuch wyspy. Znowu przenosimy się
w inne miejsce i znowu walczymy. Walka znowu zostaje przerwana
rozmową z androidami. Powracamy do walki. Przybywa Cell i
osłabia Picolla. C 16 osłabia go, ale w końcu Cell pochłania
Androida 17. Przybywa Krilin i Tien. Moc Cella bardzo wzrasta.
Tien próbuje go powstrzymać. Tymczasem Goku i Gohan wyczuwają
co się dzieje. Gohan chce pomóc przyjaciołom, ale Goku
powstrzymuje go. Nie mają jeszcze wystarczającej mocy. C 16 i C
18 uciekają, a Tien wciąż walczy z Cellem. W końcu pada
nieprzytomny. Na polu bitwy zjawia się Goku. Ulecza Picolla i
Tiena, którzy wracają do pałacu Kamir17;ego, po czym znika.
Vegeta i Trunks wychodzą z Sali Treningowej. Wzmocnili się. Na
ich miejsce wchodzą Goku i Gohan. Jako Vegeta lecimy na wieżę
Korina, kota ,który ma Senzu Beam. Dowiadujemy się, że jego
ulubionym przysmakiem są ryby. Teraz lecimy walczyć Cellem na
Tropikalne Wyspy
Tropikalne Wyspy
Na początku zapisujemy grę i lecąc dostajemy się na kolejną
wyspę. Walczymy z krokodylami. W północno-wschodniej części
wyspy znajdujemy kapsułkę wzmacniającą moc. Lecimy na
następną wyspę. Walczymy z robotami i krokodylami. Po zabiciu
ostatniego krokodyla znajdujemy rybę. Lecimy do kolejnej wyspy.
Idziemy na wschód. .Jesteśmy na rozdrożu. Kierujemy się na
południowy-zachód i na północ. Wróciliśmy do miejsca, w którym
byliśmy. Znajdujemy drugą rybę. Idziemy do rozdroża i udajemy
się na wschód. W kolejnym obszarze idziemy na południowy wschód.
Jesteśmy na następny rozdrożu i idziemy na północ. Na
zachodniej części następnego obszaru znajdujemy Złotą
Kapsułę. Na północy jest kupa kamieni. Na razie ich nie
ruszamy. We wschodniej części natomiast przechodzimy przez most
i gadamy z zagubionym Nameczaninem i nieznajomym. Daje nam Kartę
Apartamentu A w Zachodnim Mieście. Wracamy do rozdroża. Idziemy
na północny-wschód. Lecimy na kolejną wyspę i zapisujemy
grę. Teraz wracamy do kupy kamieni. Jeśli mamy 30 poziom
doświadczenia rozwalamy je i lecimy na wyspę. Spotykamy Cella i
rozmawiamy z nim. Walczymy z nim. Szybko go pokonujemy. Przybywa
Trunks. Vegeta twierdzi, że Cell jest dla niego za słaby.
Pozwala mu więc wchłonąć C 18 by walka była wyrównana, mimo
iż Trunks protestuje. Cell uszkadza C 16, wchłania C 18 i staje
się Perfect Cell i bardzo się wzmacnia. Powala Vegetę. Zjawia
się Trunks. Walczymy nim z Cellem. Po walce gadamy z nim i znowu
walczymy. Walkę przerywa rozmowa. Cell proponuje aby za tydzień
zorganizować Turniej Sztuk Walki i odchodzi. C 16 proponuje
pomoc, ale Trunks nie ufa mu. Lecimy do Capsule Corporation w
Zachodnim Mieście.
Zachodnie Miasto
Informator mówi nam, że musimy znaleźć 7 zaginionych
namecxzan, aby zorganizować podróż. na Nowy Namek w
poszukiwaniu Coolera. Jednego Nameczanina znaleźliśmy na
Tropikalnych Wyspach.. Pozostało zatem 6 do odnalezienia.
Idziemy do południowo-wschodniej części Zachodniego Miasta do
Apartamentu A. Dzięki Karcie Apartamentu A możemy tam wejść.
Znajdujemy Złotą Kapsułę i kapsułkę wzmacniającą siłę.
Wracamy do Capsule Corporation. Wchodzimy do budynku.
Recepcionistka informuje nas, że Genialny Żółw czeka na nas w
parku. Udajemy się tam. . Genialny Żółw mówi, że Bulma
czeka na nas w laboratorium Dr, Briefr17;a, a nasi przyjaciele
czekają na nas w pokoju Bulmy. Idziemy najpierw do pokoju Bulmy.
Cell mówi w telewizji, że organizuje turniej. Teraz idziemy do
laboratorium Dr. Briefr17;a. Bulma i Dr. Brief naprawiają C 16.
. Bulma poprawia nasz Scouter. Teraz widzimy nam mapie miejsca w
których jeszcze nie byliśmy. Tymczasem Goku i Gohan wychodzą z
Sali Treningowej. Gohan umie zmieniać się w Super Sayian i umie
KameHameHa !!! Dende zostaje następcą Kamir17;ego i naprawia
Boskiego Smoka. Smocze Kule mają moc i mogą spełniać
życzenia.
Poszukiwanie Smoczych Kul
Sterujemy Goku. Lecimy najpierw do Korina. Dajemy mu ryby a on
daje nam Senzu Beam. Teraz jeśli będziemy potrzebowali Senzu
Beam możemy w każdej chwili złapać trzy ryby na Tropikalnych
Wyspach i oddać je Korinr17;owi, a on da nam Senzu Beam Wracamy
do pałacu teraz Dender17;ego i w północno-zachodniej części
obszaru znajdziemy drugiego zagubionego Nameczanina. Potem
udajemy się do Zachodniego Miasta. W domu Majora znajdziemy
trzeciego zagubionego Nameczanina, Złotą Kapsułę i Kartę
Apartamentu B. Idziemy do Apartamentu B i na górze znajdziemy
czwartego zagubionego Nameczanina. Teraz idziemy na wschód do
Capsule Corporation. Kierujemy się do laboratorium Dr. Briefr17;a
i dostajemy od Bulmy Smoczy Radar. Teraz na mapie w Scouterze
widoczne są Smocze Kule. Musimy znaleźć 7 Smoczych Kul
Pierwszą Kulę znajdziemy w Warlordr17;s Domain. Kierujemy się
tam. Skorzystajmy z mapy w Scouterze. Idziemy cały czas na zachód
drogą przez następne obszary i potem lekko na południe.
Znajdujemy pierwszą smoczą Kulę. Teraz lecimy do Gingertown.
Idziemy na północny-zachód przez następne obszary aż
znajdziemy drugą Smoczą Kulę. Lecimy na Północną Pustynię.
Idziemy na północ i później na zachód do bramki. Rozwalamy ją
i wchodzimy do groty. Przelączamy dźwignię. Most na zachód od
groty jest aktywny. Idziemy do niego. Znajdujemy piątego
zagubionego Nameczanina i wchodzimy do groty i wychodzimy północnym
wyjściem. Idziemy na zachód i przełączamy dźwignię. Wracamy
na wschód i przełączamy kolejną dźwignię. Wyjście na północy
jest otwarte. Wchodzimy nowo otwartym przejściem i znajdujemy
trzecią Smoczą Kulę. Lecimy do Północnych Gór. Skręcamy na
południe i znajdujemy kolejną Złotą Kapsułę. Wracamy do
drogi i idziemy na północny-zachód przez kolejne obszary aż
dochodzimy do Save Point. Skręcamy na zachód, rozwalamy bramkę,
idziemy na zachód i skręcamy na południe. Potem przechodzimy
przez kolejny obszar, a w następnym zbaczamy na wschód i
walczymy z Niebieskim Dinozaurem. Wracamy do poprzedniego obszaru
i idziemy dalej na południe. W następnym obszarze zbaczamy na
zachód i walczymy z kolejnym Niebieskim Dinozaurem. Po jego
pokonaniu znajdziemy kapsułkę wzmacniającą siłę. Wracamy do
poprzedniej planszy i idziemy wciąż na południe. W południowo-zachodniej
części kolejnej planszy walczymy z Niebieskim Dinozaurem i
znajdujemy czwartą Smoczą Kulę. Wracamy do Save Point i
wybieramy Picolla. Idąc przez kolejne obszary drogą na
południowy-wschód znajdziemy bramkę, jeśli mamy 30 poziom
doświadczenia rozwalamy ją, wchodzimy przez otwarte przejście
i pokonujemy robota. Idziemy na zachód i na północ. Znajdujemy
szóstego zagubionego Nameczanina. Teraz wracamy Save Point,
wybieramy Goku, idziemy do mapy z krzyżykiem i lecimy do Krainy
Śniegu. Idziemy na północ i przelatujemy na drugi brzeg rzeki.
Idziemy dalej na północ, rozwalamy bramkę i wchodzimy do groty.
Idziemy na północ i znajdujemy piątą Smoczą Kulę. Wracamy o
mapki z krzyżykiem i lecimy na Tropikalne Wyspy. Przelatujemy na
kolejne małe wyspy a na ostatniej wielkiej wyspie idziemy na
południe i znajdujemy szóstą Smoczą Kulę. Teraz lecimy do
Domu Goku. W Save Point wybieramy Vegetę idziemy na południowy
zachód. Rozwalamy bramkę, wchodzimy do groty i znajdujemy
kapsułkę wzmacniającą wytrzymałość. Idziemy na zachód
przechodząc przez kolejne obszary aż znajdziemy Save Point i
Złotą Kapsuły. Wracamy do poprzedniego obszaru, idziemy dalej
na północ. W następnej planszy skręcamy na wschód i idziemy
na południe na takim skrawku znajdziemy kolejną Złotą
Kapsułę. Wracamy do poprzedniego obszaru i idziemy na pólnoc.
W następnej planszy skręcamy na wschód. W kolejnym obszarze w
miejscu gdzie drzewa są rzadsze idziemy na północ i znajdujemy
ostatniego siódmego Nameczanina. Wracamy na południe do Save
Point i wybieramy Goku. Wychodzimy z obszaru i idziemy prosto na
północ aż dochodzimy do bramki, którą rozwalamy. Widzimy
basen. Idziemy na północ do następnego obszaru. W następnym
obszarze skręcamy na zachód, przełączamy przycisk, wracamy do
poprzedniego obszaru , skręcamy na wschód i znowu przełączamy
przycisk. Teraz przyciski w trzech posągach są aktywne. Znowu
wracamy do poprzedniej planszy i idziemy na północ. Naciskamy
czerwony przycisk na posągu i wracamy na południe aż do basenu.
Idziemy na zachód i na północ a w kolejnej planszy naciskamy
czerwony przycisk na posągu. Znowu wracamy do basenu, idziemy na
wschód i na północ. A w następnym obszarze naciskamy czerwony
przycisk na posągu. Jeśli woda z basenu całkiem się nie
spuściła, naciskamy jeszcze raz przyciski na zachodzie i północy.
Teraz idziemy do pustego basenu, schodzimy na dół i wchodzimy
przez wejście. Kierujemy się cały czas na południe
przechodząc kolejne plansze i walcząc z robotami, aż
dochodzimy do obszaru w którym widzimy Smoczą Kulę. Niestety
ma ją nasz stary wróg Kryminator (Tao Pai Pai). Musimy mu ją
odebrać. Walczymy z nim. Po jego pokonaniu zabieramy ostatnią,
siódmą Smoczą Kulę. Wracamy do pałacu Dender17;ego. Możemy
już lecieć na Turniej Cella ale najpierw lecimy na New Namek (Nowy
Namek).
Nowy Namek
Jesteśmy na Nowym Namek. Gadamy z Nameczaninem i dostajemy klucz
do domku Gohana, dziadka Goku. Idziemy prosto na północ i w
grocie spotykamy Coolera. Walczymy z nim i dostajemy super
kapsułkę wzmacniającą moc. Drzwi na północy obszaru
otwierają się. W następnej planszy są kolejne drzwi, ale na
razie nie możemy ich otworzyć. Wracamy do Kapsuły i lecimy z
powrotem na Ziemię. Lecimy do domu Goku. Wchodzimy do domku
dziadka Gohana i znajdujemy trzy super kapsułki wzmacniające
naszą siłę, moc i wytrzymałość. Teraz możemy lecieć na
Turniej Cella.
Turniej Cella
Lecimy na miejsce Turnieju Cella. Jako Goku rozwalamy bramkę
Pierwszy walczy Hercules, ale Cell spycha go z maty jednym
podmuchem. Teraz jako Goku walczymy z Cellem. Po chwili rozwala
on cała matę. Goku poddaje się i Teraz jako Gohan walczymy z
Cellem. Po walce Cell tworzy Cell Jr., które pokonujemy jako
Picollo, Vegeta i Trunks Cell niszczy C 16. SonGohan wścieka
się i osiąga Super Sayian II. Po pokonaniu Cella wypluwa on C
18 i chce się wysadzić w powietrze. SonGoku teleportuje się z
nim na planetę Króla Kaio i ginie. Cell powraca na ziemię i
osłabia Trunksa. Walczymy z Cellem. Jest łatwy do pokonania. Po
walce zobaczymy efektowny moment zabicia Cella. Istnieją dwa
alternatywne zakończenia tej gry.
Pierwsze zakończenie
Po przejściu całego Turnieju Cella na fontannie w parku pojawia
się pierwsza statua Goku. Teraz jeśli wszyscy nasi zawodnicy
osiągnęli 50 poziom doświadczenia, możemy zdobyć jeszcze
cztery kolejne statuy. Jeśli mamy za niski poziom doświadczenia,
możemy potrenować na Tropikalnych Wyspach. Tam jest najwięcej
silnych przeciwników. Lecimy do Gingertown idziemy na wschód, w
Save Point wybieramy Gohana i idziemy na północ przechodząc
przez kolejne plansze. Pokonujemy robota i rozwalamy bramkę z
numerem 50. Wchodzimy do groty i idziemy nadal na północ, aż
wychodzimy z groty. Idziemy wciąż na północ. Wchodzimy
między drzewa na północ i znajdujemy super kapsułkę
wzmacniającą wytrzymałość. Wracamy i idziemy na zachód. Okrążamy
jezioro, przechodzimy przez most, pokonujemy robota i znajdujemy
statuę Gohana, która pojawia się na fontannie w parku w
Capsule Cororation. Teraz lecimy do Capsule Corporation, w Save
Point wybieramy Picolla, wchodzimy do Kapsuły i lecimy na Nowy
Namek. Idziemy do groty w której spotkaliśmy Coolera, idziemy
na północ, rozwalamy kolejną bramkę i znajdujemy statuę
Picolla, która ląduje na fontannie w parku. Wracamy na Ziemię,
lecimy do Zachodniego Miasta, w Save Point wybieramy Trunksa i
idziemy do Dżungli Triceratopsa. Przechodzimy przez most na wschód
i idziemy na północ do bramki, którą też rozwalamy.
Wchodzimy do groty, idziemy na północ, a potem na wschód aż
dojdziemy do robota. Pokonujemy go i drzwi w północnej części
obszaru otwierają się. Wchodzimy przez nie i zdobywamy statuę
Trunksa, która jak zwykle ląduje na fontannie. Potem lecimy do
Północnych Gór i idziemy na południowy-zachód. Docieramy do
Save Point i wybieramy Vegetę. .Idziemy na północ i na północny-zachód.
Przechodzimy przez most, tam gdzie spotkaliśmy Dr. Gero i
znaleźliśmy Złotą Kapsułę. Docieramy do bramki, którą
następnie rozwalamy. Wchodzimy do groty, idziemy na północ,
pokonujemy robota i znajdujemy statuę Vegety, która jak zwykle
pojawia się na fontannie w parku. Dzięki temu , że zebraliśmy
wszystkie pięć statuł, możemy teraz sterować nową postacią:
Herculesr17;em. Jeśli osiągnął on 50 poziom doświadczenia,
możemy teraz wejść do budynku telewizji w Zachodnim Mieście.
Jest on bardzo słaby więc trzeba trenować ze słabymi
przeciwnikami. Najlepiej użyć na nim wszystkich kapsułek
wzmacniających jakie mamy, wtedy bardzo go wzmocnimy. Polecam
trenować na Południowym Kontynencie z Fioletowymi Tygrysami. ,Jeśli
osiągnął on już 50 poziom doświadczenia, lecimy do
Zachodniego Miasta i wchodzimy do budynku z napisem rZZTVr1; i z
liczbą 50. Widzimy pierwsze zakończenie.... i koniec
Drugie zakończenie
Po Turnieju Cella jako Picollo lecimy do pałacu Dender17;ego,
zobaczymy drugie zakończenie